Den som är den

Den som är den

tisdag 26 februari 2013

Mitt nya sällskap



Löpband från Rusta, nu 995 kr

Hej hörni :)
Igår var vi och köpte nytt sällskap till mig. Jag är inte så kräsen, säkerligen är det inte den bästa utav bästa löpband men den duger för mig. Jag vill bara springa och gå utan att behöva gå ut för att specifikt göra det varje dag. Missförstå mig inte, jag vill ta mig ut men om det är mitt enda alternativ till motion är det kört. Jag tycker ju att det ääääär så tråkigt. Samma miljö, samma vägar.. boring. Nu kan jag springa hur mycket jag vill, hoppa in i duschen och sen om jag känner för det gå ut och göra något, gå på stan, gå och köpa blommor and what' not ;)

Jorå, jag är speciell.




1 kommentar :

  1. Ho ho bruttan! En liten fråga. Går det att jogga på promenadbandet utan problem? eller är det ett löpband som krävs!? Jag har sneglat på det där men jag vill ha ett man kan springa på (läs jogga/gå jättesnabbt.

    SvaraRadera