Den som är den

Den som är den

fredag 8 februari 2013

Lockigt och mönstrat




"Lockigt" vare det här, jag blev inspirerad av denna video, toooook snyggt hår. Nu önskar mig mig längre hår också... hm.. 



Ja så här ser det ut här hemma, kläder flyger och jag leker mannekäng med mig själv. Jag tänker banne mig inte packa för mycket, utan väl utvalda plagg som fungerar ihop så här är outfit nummer femtioelva som jag provar. Dessa byxor beställde jag från HM i somras, tanken var att jag skulle komma i dem efter att barnet hade kommit. storlek 34 är dom i ( lite väl optimistisk) och det är inte förrän NU som jag får på mig dom. Jisses, det har var varit mina morotsbyxor. Jag bryr mig inte så mycket om vad vågen visar om jag ska vara ärlig, jag har alltid vägt mer än hur jag ser ut så där svettas jag inte så mycket. Dock så lägger jag stor vikt i hur kläder sitter och känns. Och visst, kläderna ska passa oss och inte vi dem bla, bla, bla. 
Någonstans så finns det en vikt för oss alla där vi känner oss mer bekväm i än andra och även storlekar i kläder.
Nu säger inte jag att magen inte hänger över byxlinningen, för det gör den. MEN, jag får på mig 34.or igen och det är inte illa pinkat :)

Nej om jag ska städa nu då som jag har lovat hela dagen... 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar