Den som är den

Den som är den

fredag 8 februari 2013

Bambu pall - helg att se fram emot




GOOOD Fredag hörni!! :))

Fredag, en till fredag som jag sett fram emot, en fredag som den ska vara och kännas. Vi ska åka iväg, långt bort och jag ska få träffa mina vänner. Bättre fredagar än så finns det liksom inte :)

Vi kommer fram rätt sent ikväll men så kan det vara, tanken var att jag hade tänkt försöka styra mig till Hofors för att träffa Erica. Henne har jag inte sett på jag vet inte HUR länge. Pinsamt länge :(
Jag tänker inte göra det klassiska Emma misstaget denna helg, där ajg lovar bort mig till både höger och vänster för att försöka klämma in så många som möjligt under 48 timmar, det brukar inte sluta bra så nu är det piano som gäller. 

Först och främst ska vi svänga in i Stockholm och hämta upp Sabbe, det är steg 1 sen är helgen helt öppen. Guuud så skönt!!!

Hepp hepp, nu ska jag fortsätta dans/städa, ni vet vad jag menar ;)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar