Den som är den

Den som är den

måndag 25 februari 2013

En välbehövlig helg



Gårvällens mig


Sofie i full färd med att göra sig fin


Söndags fika 


Gårkvällens mat, kyckling i ugn, grönsaker, sweet chili i tortilla. 

Goddag hörni ni!
Så har hon åkt, min bästa Sofie. Detta blev exakt vad jag behövde, ett par lugna dagar med en vän och bara prata om allt och ingenting och är det några som kan göra det är det just jag och Sofie :)

Vi strosade på Ikea igår då hon behövde köpa golv till bebbe rummet och de tydligen slutat sälja golv på Ikea i Gävle. Vilken tur för henne att hon har en kompis nära Linköping då :) så det ordnade sig.
En ootroligt god lunch inne på Ikea, kycklingwok med sweet chili sås, gjorde att vi ta mig tusan inte orkade äta nå mer på hela dagen. Så när vi väl kom hem och efter en snabbis in på Ica Maxi slog vi oss ner i soffan med en varsin bytta med popcorn istället :) popcorn, coca cola och mörk choklad. Tv.n visade Flickvänner från förr tror jag att den heter, den med Matthew "kan inte stava hans efternamn" ni vet, hunken ;) Den är ju så rolig den filmen. Så proppa munnen full med gotta, prata lite till och skratta till rolig film men en god vän, det är livskvalitet det! Henrik skjutsade jag till en kompis som han gick ut på krogen med, det unnar jag han och det roligaste av allt var ju att han fattade min "pik" också ;)

Nu ska jag betala räkningar, tjohoo. Not 

Höres sen :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar