Den som är den

Den som är den

lördag 8 december 2012

En julstjärna ??!


En stjärna av svart grövre tyg som jag rev remsor av.

Det första Henrik säger efter att jag blodat ner hela väggen för att nåla upp kreationen, "Men Emma... en Judestjärna?".
Varpå jag vänder mig om med mord i blick och säger " Men nu du, är du dum?! Det är ju en JUL stjärna ser du väl!".

Så nu sitter jag här och skämms nästan lite grann och vet inte ens om jag vågar ha den uppe. Jag vet alldeles för lite om det där. Tar folk illa upp av den typen utav stjärna eller är det något fint och bra? Ja jag vet då inte.. jag ville ju bara få upp en julstjärna ....

hmm :)

Det har kommit upp lite mer hängen också, det fick bli en gran och en diamant. Av någon anledning så dras jag till den enkelhet som diamantformen ändå är.

Och nu kan jag säga att det hänger diamanter i mitt julris ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar