Den som är den

Den som är den

lördag 8 december 2012

Det tog sig inte

  

Hej där ute!

Idag var det extra ljust ute tyckte jag och har gått omkring och knäppt en massa foton bara för att.
Nu har vi bara min jobbdator då våran kraschade för ett tag sedan och på den här datorn kan jag inte ha något redigeringsprogram, vilket är jäkligt tråkigt.

Men så har ju dagen bestått av annat också, pyssel, kärlek och en hel del duschande.
Japp, det är vad jag gör när jag har mensvärk.
Den kom igår, så, det tog sig alltså inte den här gången.

Jag känner mig ändå inte ledsen för det, inte Henrik heller så det är skönt.

Nu får vi se när vi blir kallade till IVF istället. Jag ringde i aug om detta och hon sa 2 månaders väntetid. Men i min kalender har det gått 4 nu..

Jo, imorgon kommer mamman och de 2 barnen hit och umgås, det ska bliii så roligt. Spännande att få se vad det är för ett par barn :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar