Den som är den

Den som är den

lördag 3 november 2012

Mer hemmasnickrat - bänk

 

 
 
Nu på kvällskvisten tog jag och Henrik tag i något vi hade tänkt på ett tag. Att göra något bänkaktigt till bordet. Orginal idén var att göra något utav pallar, men allt efter tiden gått har jag blivit mer avtänd på den idén och har fått tänka om. Jag funderade på om vi inte skulle införkaffa oss i en helt vanlig hederlig kökssoffa och gav mig ut på jakt efter en men hittade inget som föll mig i smaken.
Så, bordet jag gjorde tidigare som också hann agera som sänggavel fick nu bli våran nya bänk och de vita bockarna fick bli benen. Dock var de alldeles för höga så vi fick såga av en bit.

Allt som allt så är vi jätte nöjda och ska nu bara investera i fler kuddar och snygga kuddfodral.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar