Den som är den

Den som är den

onsdag 28 november 2012

Lyko - Handla fraktfritt året ut och betala nästa år

 
Fraktfritt året ut. Här hittar du Julklapparna - Lyko.se
 
Jag gjorde igår en välbehövlig beställning på Lyko. Jag unnade mig nytt smink, bra smink!
Hade någon som vet något om huden sett min sminkväska, vad jag använder på min hud och de redskap jag använder mig utav så hade dom örfilat mig på plats!
Det är en skam, det är vad det är.
Jag har aldrig varit speciellt noga med rengöring av ansikte, aldrig brytt mig i att återfukta eller tvätta borstar.
Lat eller okunnig. En blanding av båda skulle jag gissa.
Men nu.. när 30 närmar sig med stormsteg och har jag börjat fundera på det där med det unga utseendet som man ändå vant sig vid och kommit underfunn med hur flyktigt det är. Plus att jag börjar själv tycka att jag ser "mogen" ut när jag ser mig själv i spegeln.
En yngre Ewa Axelsson (min mamma) börjar att bildas. Det skrämmer mig!
 
Så, nu börjar kupp "babyface".
Jag ska börja tvätta bort sminket, jag ska använda mig utav bra produkter som har godkänts utav min kunnige vän Angelica Alsenlid som faktiskt är nyss fyllda 30 men som inte ser en dag äldre ut än 22 då jag träffade henne första gången :) ... gud vad tiden går.
Jag ska börja dricka varannan vatten, Kaffe, vatten, kaffe, vatten. Det kan alltså gå flera dagar ibland utan att jag dricker ett enda glas vatten. Men kaffe, det häller jag i mg som sportdryck!
 
Nu börjar det kanske gå upp för vissa utav er som inte känner mig hur störd jag verkligen är ;)
 
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar