Den som är den

Den som är den

söndag 7 oktober 2012

Good luck next time

Dagen gick med en hejdundrande fart men jag har ändå hunnit med en hel del. Kanske därför den gick fort med. Jag känner att det har fungerat rätt bra om jag Bara håller mig sysselsatt. Och det har jag definitivt gjort. Vi åkte och tröstshoppade på Ikea idag, en massa bra och ha saker. 

Så ikväll har det alltså pysslats, piffats och byggts. Börjar ta mig fan bli fason på stället nu tycker jag.
Vi gick och la oss för en stund sedan och Henrik sover, låter det som, men det vet man ju aldrig med den där. Karin skiter ju ner sig av rädsla bara grannen spolar för Guds skull! Jag har inte somnat ännu, som ni märker. Jag har en smärre mensvärk, men inget som den var förr innan operationen, 1000 gånger bättre. Så det är inte smärtan som håller mig vaken utan påminnelsen om hur jävla omöjligt det känns att få ett barn. Jag vill inte börja med provrörsbefruktningen ännu, mm ändå gör varje månad vi misslyckas själva ont och jag kan inte tänka rationellt ibland. Jag blir bitter. Ibland vill jag bara sätta igång med IVF.en nu på en gång bara för att slippa en månad till av detta. Men energin det något sådant finns inte nu. Och inte heller pengarna så.

Nej nu ska jag sluta älta och försöka sova i någon timme innan morgondagen drar igång. 

Natti natt

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar