Den som är den

Den som är den

fredag 28 september 2012

Nytt namn

Om ni funderar på vad i hela världen jag pysslar med så håller fröken ambivalent på och byter blogg namn.  Nya tider, nytt perspektiv, ny luft och nya sängkläder. Här inne behövs det något nytt med. Emma Sundgren, hur konstigt det än låter för er känns inte riktigt som mig. Jag har inte hetat Sundgren så där värst många år och förknippar mig själv fortfarande med Hagman.. Hagge som vissa kallade mig. 
Jag tog mig en funderare, vad handlar min blogg om, egentligen? 
Ja egentligen inte ett dugg är väl mitt spontana svar. 
Lite från dag till dag skulle jag vilja säga. Det märks så tydligt att denna blogg drivs av en ambivalent, bipolär Hälsinge tös med vissa identitets issues. Men så är det, det är inget att vifta bort. Det än en del av den jag är och är det något som är bestående så är det de faktum att få saker i denna blogg är just det, bestående. 
Det kan komma att handla om precis vad som helst när som helst, det beror helt vad jag är på för humör. Men, med det sagt så betyder det inte att det är kärnan i mig. 
Jag har fortfarande ett Jag. Och det Jaget har OCD vad gäller symmetri och pyssel. 
Och det lever för sin familj, sina vänner och Henrik och älskar dem alla till månen och tillbaka. 

Men, ja bloggnamn var det.
Tåls att tänka på.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar