Den som är den

Den som är den

måndag 23 juli 2012

Göra om något gammalt


Inspirationen

(Bild lånad från Lookbook)

Resultatet (tröjan)


Jag har sett några varianter av denna tröja nu och har varit så sugen på en själv, men har aldrig tagit tag i att skaffa mig en. Så nu när jag gick igenom mina kläder (har en stoooooor utrensning nu) så hittade jag denna och har aldrig riktigt fastnat för hur den sitter eller ser ut på så jag tänkte inte ens två gånger på om jag skulle sprätta den itu utan gjorde det bara. 
Sydde på knapp och så här blev det. 

Man kan ha den åt det andra hållet också, fast då kanske med ett linne förslagsvis ;)

Jag tycker ju att en brunbränd kvinnorygg är något utav våra snyggaste attribut faktiskt.
Nu är ju min varken brun eller tränad, men ni förstår nog ändå :P

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar