Den som är den

Den som är den

måndag 23 juli 2012

Emma



Emma

Men grattis på namnsdagen till mig!!!  
Såg jag nu :)) 

Och till alla andra Emmor där ute, grattis från mig :)

2 kommentarer :

  1. vet precis vilken du menar, provsatt den senast igår & har sneglat på den sen den kom :P men de är NÅTT som inte är 100 % :P Tror att det är dynorna åh då ska man ju hitta dom perfekta dynorna med rätt mått att ha till istället, inte fan ska det vara lätt inte :P hahahha.

    PUSSSSS

    SvaraRadera
  2. hahahahhHhHhaha, fy fan va sjuuuukt !! :P Det enda jag köpte utav ALLT som fanns inne på hemtex var 4 st såna bordstabletter och två såna lampor, HEEELT ovetandes om att du hade köpt såna, vi är lite läskiga :P hahah.

    Det var 30 % på 49 kr nu när vi köpte dom, haha, sjuuukt billigt & dom är ju suupersnygga !!! :P

    SvaraRadera