Den som är den

Den som är den

måndag 18 juni 2012

Om jag hade en trädgård


Så hade jag haft en sådan där - pekar upp mot taket.
En säng, ett solskydd, en lounge och relax, allt i ett. Men framför allt, S.K.I.T. S.N.Y.G.G.T!

1 kommentar :

  1. Äsch, du är ju preggo så då får man ju se putig ut;) Jag saknar den första tiden när folk inte visste om man var lite plufsig eller gravid och den enorma kulan i vecka 37, kände mig så himla fin. Nu längtar jag efter nästa graviditet..och brösten som kom på köpet:p Njut av härligheterna medans du kan, snart kommer det värre tider;)

    SvaraRadera