Äsch, du är ju preggo så då får man ju se putig ut;) Jag saknar den första tiden när folk inte visste om man var lite plufsig eller gravid och den enorma kulan i vecka 37, kände mig så himla fin. Nu längtar jag efter nästa graviditet..och brösten som kom på köpet:p Njut av härligheterna medans du kan, snart kommer det värre tider;)
Äsch, du är ju preggo så då får man ju se putig ut;) Jag saknar den första tiden när folk inte visste om man var lite plufsig eller gravid och den enorma kulan i vecka 37, kände mig så himla fin. Nu längtar jag efter nästa graviditet..och brösten som kom på köpet:p Njut av härligheterna medans du kan, snart kommer det värre tider;)
SvaraRadera