Den som är den

Den som är den

måndag 25 juni 2012

Midsommarafton




Vi höll till på landet och vartän man tittade så fanns det ängar och rabatter av vildvuxna skönheter. 


Far och son sitter och filosoferar mellan måltiderna. 



SOM jag älskar denna människa! Min Henrik :)



Jag tror faktiskt inte att vi gjorde så mycket mer än åt, hela dagen!
Skrattade, åt, skrattade lite till, åt, vila magen, åt igen. Bara för att det var så förbannat gott.
Sill och potatis till lunch (kallade dom det ja, men det var ett helt långbord med mat bara till lunch;)



Efter maten så blev jag och Henrik lite små trött och tog oss en lur på gräset i solen, jätte skönt :)


Kameran dog bara efter 1 timme in i firandet, just typiskt. Men jag precis som många andra hade en alldeles underbar midsommar. Kors i taket så regnade det inte utan solen bara sken och var så där härligt värmande hela dagen. 
Vi kom hem vid 23.00 ungefär och vid  23.05 ja då sussade jag väldigt gott:)

Eller åtminstone tills jag vaknar och är kissnödig vilket jag är va 2-3 gånger varje natt. 
MEN det är för en väldigt god sak så okej då :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar