Den som är den

Den som är den

fredag 22 juni 2012

Flytta






Jag dör lite grann när jag ser dessa kort. Detta är perfektion för mig. Så där lagom plåttrigt så att det ser så där rejält, inbjudande, fresht och hemtrevligt ut. 

Med tanke på att jag redan äger hälften utav sakerna på bilderna så tycker jag att det vore kriminellt utav mig att inte slå till på rullbordet.
Jag har gått förbi detta bord många gånger på IKEA, men aldrig någonsin har det sett ut så här. 
Men Weronica på Livet Hemma Ikea vet vad hon gör hon.


Jag får passa på och önska er alla en trevlig midsommar! :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar