Den som är den

Den som är den

söndag 16 mars 2014

Skåpet med S är funnet!



När jag fann denna bild var det som att alla frågetecken i mitt liv plötsligt rätade ut sig.
Ytan mellan fönstren nere i köket har gapat tomt och då och då har en och en annan hemmagjord pinal gästspelat utan att det känts rätt. 

Något saknas.. men vad. Jo ett vitrinskåp.



Ett vitrinskåp som inte är så stort, inte så djupt och så där lagom speciellt för att sticka ut från mängden.
Men vart hittat man nu det då.  Alla jäkla möbler kan ju inte stavas Bestå tänker jag.

Nej, det stavas Råskog och är ett badrumsskåp från Ikea.

Gingerbreadhouse har köpt två som hon har ovanpå varandra ovanför köksbänken. Det som om att det är någon som varit och kikat i mitt innersta inre och inrett hemma hos sig när jag tittar på bilderna. 

Perfektion!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar