Den som är den

Den som är den

lördag 15 februari 2014

Dagens sovrum & rensa skrot och köpa nytt


Min sida av sängen, full med tidningar och kottar från i julas. Det säger en hel del av vilket tempo vi har här hemma. Det råder Hakona Matata all the time.


Jag märkte att denna kombo hade jag sist jag visade bilder ur sovrummet också, men ändå hämtade jag dessa i morse ur gästrummet så även om det ser stagnerat ut så rör det på sig, åtminstone ett varv innan det är tillbaka på samma plats igen ;)


Ljus från Ikea som lyser fantastiskt fint när det är tänkt faktiskt. Påminner om något som Kosta Boda eller Orrefors skulle ha kunnat gjort.


På byrån, den evigt förändriga byrån. En tacksam plats att pynta runt på. Men jag anser själv att jag är alldeles för dålig på att köpa hem pynt. Nu tycker jag att det är samma skrot jag släpar omkring på här hemma och det är dags att rensa ut och köpa nytt.  


Boxar från Lagerhaus och Glossybox. Pappersvikt från House Doctor där även tavlan och vasen är från.


Nu ska jag gå upp och kolla om sjuklingen lever, tycker att det är oroväckande tyst där uppifrån nu. 

Hörs, häjj!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar