Den som är den

Den som är den

fredag 13 december 2013

Ute i butikerna just nu




Ljusstaken från HM 29.50 kr
Doftljus Byredo 550 kr
Dricksglas Svenskt Tenn 60 kr st

Jag måååååste beställa dricksglasen från Svenskt Tenn, det bara är så. 
Jag gjorde ett försök igår, tänkte att jag skulle beställa 6 st. Det är så tråkigt att alltid beställa 4 av allt för det gör man ju hela tiden. Och varje gång blir jag lite lé på mig själv. Ibland är man ju faktiskt fler än 4 och då kan man aaaaldrig duka matchande. Men så när jag kom fram till kassan och de ville ha 120 kr i frakt ja då backade jag ut därifrån illa kvickt. 

Så fort chocken lagt sig tänkte jag göra ett försök till för då jag inte ser en Stockholmstripp i den närmaste framtiden så måste jag beställa och betala sviiiiindyr frakt. 


Mycket neg från mig nu :) Jag ber om ursäkt, men mycket är med en stor jäkla glimt i ögat för er som inte känner mig ;) Ni som känner mig vet att jag är rätt oseriös, jämt. Ganska självironisk och inte så där allvarligt allvarlig.
Om inget allvarligt hänt då, och ett krismöte is in order. Som när en kille man dejtat i 4 veckor gör slut och man måste låna soffan hemma hos en vän och böla ögonen ur sig i 2 veckor. 
True story.


Varm kram
Emma



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar