Den som är den

Den som är den

lördag 21 december 2013

Dagen före dagen före dagen?

Ja jag tappade bort mig lite här nu när jag satt med fingrarna och försökte lista ut hur det ligger till egentligen. 

Jag försöker med alla krafter att ragga upp den i år svårflirtade julkänslan och börjar inget ge med sig nu får jag väl använda något starkare ... Rohypnol kanske. 

I detta nu har jag båda utav mina närmaste i ledet syskon och vi har inte varit under samma tak på tre år och ännu mindre firat jul tillsammans på flera år. mer än vad min deg hjärna kan räkna till nu. 

Vi blir här hemma hos mig och Henrik. På måndag så åker jag och Henrik upp till hans mamma och pappa där även hans bror är då och firar lite jul med dem sen bär det hemåt igen där jag bestämt att vi vare sig vi vill det eller ej ska ha uppesittarkväll och spela Bingo, klä granen, äta knäck, dricka litervis med must mysa och ha det trevligt med varandra so help me God!


Jenny somnade framför Beethoven firar jul idag så då jag passade på att gå loss med kameran :) 




Ljusstake á la Plantagen, Emma heter den ;)


Ja kvaliten på bilderna går ju att diskutera. Jag begriper inte hur jag genom åren kan bli sämre på att ta kort och fatta hur kameran ska fungera. 

När allt lagt sig här och min hjärna inte spretar och trettiosju olika håll ska jag göra ett seriöst försök till att lära mig kameran och kanske tillochmed unna mig en kurs. 
Eller åtminstone öppna handboken.

Nej nu ska jag ut och plocka in mina pepparmintknäckisar.

Ha en fortsatt härlig lördag!

Varm kram
Emma



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar