Den som är den

Den som är den

fredag 15 november 2013

I'll have a black christmas






Ja det verkar ju onekligen så att jag är inne i en svart period :) Mattsvart alltså.. det har ju blivit mitt nya vita det. När hände det liksom? Det bara smög sig på och nu sitter jag här med en massa hemmabyggen doppade i svart färg.

Idag anländer barnen igen efter ett litet avbrott då de hälsat på släkt uppåt landet. Får se vad vi kan roa dem med. Jag är ju ingen fena på det här med att baka men .. jag känner mig nästan tvingad att slänga ihop någon slags saffransbulle nu när "alla andra gör det" ;) 

Jag har lite idéer jag hade hoppats på lust till att göra idag men det verkar inte vara bättre än att idag inte blir något annorlunda än gårdagen och dagen innan det. Djupa suckar, vandrandes runt - runt här hemma medan jag flyttar på saker, bär runt på saker allt i hopp om att trigga igång något. 
Men nää, motorn är död.

Jag har iaf fått en till beställning på ett bord som jag måste sätta igång med snart så kanske är det något som kan dra igång mig igen. 
Lite som "build it and it will come". 

Jaja, den som lever får se. 

Stor fredagskram till er. 
Emma



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar