Den som är den

Den som är den

torsdag 17 oktober 2013

Mitt hårresande ...


2006


2007


2008


2008


2008


2009


2010


2012


2013

Nämn en hårfärg eller frisyr och jag har garanterat haft den! 
Att byta frisyr och att färga håret har blivit lite utav mitt signum, jag har svårt att inte känna mig uttråkad med samma stil för länge och ombyte förnöjer så är det ju bara. För vissa mer än andra... uppenbarligen. 

Jag har en frisyr kombinerad med hårfärg som alltid ligger lite närmare hjärtat än de andra och minst en gång per år får jag för mig att jag ska färga och klippa/sätta i löshår och ha det så igen. 
Nu är jag där. Nu vill jag se ut så där igen :)

Femte fotot uppifrån gör mig alldeles varm inombords. Ett foto med underbara vänner och under en tid då livet lekte, även för mig :P 


Spännande, vem vet, kanske lyckas jag inte tala mig ur den här idén det här året.


Varm kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar