Den som är den

Den som är den

måndag 16 september 2013

Nu är det klart!

Jag skrev tidigare att jag funderade på att dryga ut kassan och ändå få syssla med inredning, sagt och gjort, nu är jag säljare åt Zelected by Houze. Nu ska jag bara fundera på något fiffigt sätt att nå ut till alla dessa människor som jag ännu inte känner och som skulle vara intresserade av att jag kom hem till dem en kväll för att presentera vad som finns. Det blir ju vad man gör det till tänker jag och jag gillar höööög mysfaktor, så räkna med det framför allt annat! Roligt sällskap, fin inredning, en massa tända ljus ett piffat hem också lite fika på det... eller vin för de som föredrar det ;)

Nu vet inte jag hur många jag når ut till med hjälp av min blogg. Har inte en susning hur många som läser, det är som att skriva i mörkret faktiskt men om det är någon som är intresserad får ni meeeer än gärna höra av er till mig, antingen här eller på min mail emma_sundgren@live.se.

Jag ser ju även detta som en chans för mig att få komma ut och träffa andra människor här i närheten eller överhuvudtaget, lära känna några trevliga tjejer som delar samma intresse som en annan.

Så, fundera, kläm på´t och hör av er om ni någon gång känner er manade :)


Varm kram
Emma

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar