Den som är den

Den som är den

söndag 20 januari 2013

Moodboard -Vardagsrum



Go'kväll. nästan natt!

Japp, jag satt och knåpade ihop ett moodboard åt mig själv med hjälp utav sådant som jag sparat på mig under en tid.

Jag vill ha den där ursnygga mattan från Ellos, måste bara spara lite först. Sen är det andra med med för att skapa en känsla av hur jag vill ha det. Svart, silver, grått, glas, spegel, vitt, konst, blått (som kan bytas ut mot annan säsongs färg). Det ska vara elegant och modernt. Inte för mycket vitt (som det känns nu) utan mer att det ska vara ljust.

Jag tänker knåpa ihop ett moodboard till alla rum nu då jag tycker att det blir fasligt enkelt att veta vad det är man vill ha, vad det är för känsla man är ute efter. Och på så sätt undviker jag att som kråkan förblindas av allt som glänser och köper sådant som jag inte har någon användning av. 

Nej nu måste jag verkligen sova. Jag har hållit igång i flera timmar utan att sitta en enda gång. Men nu är det rent iaf, pju!

Natti natt och en kram från mig

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar