Den som är den

Den som är den

fredag 25 januari 2013

All i want is House Doctor


(Bilder rum21)

En tjej kan väl få drömma :)

Jahaopp, siste man uppe då. Henrik sa precis godnatt och barnen slocknade en efter en i soffan INNAN 21.00 och INNAN de små skålarna var tomma på gotta. Det är nästan så att jag känner mig elak som tvingar dom att "mysa" i soffan till en film på kvällen när de egentligen är så pass trötta att de knappt står rakt. Fast det märks ju inte på dem.. neeej nej, det är full rulle och Tourettes ända tills dom stupar med ansikte först. 
Jag är också trött, trött men envis. Jag vägrar lägga mig innan 22.00 en fredag. Ren princip sak!

Idag var jag till Linköping förresten och lunchade med mitt gamla jobb. Standard pizza på Butterfly, stans godaste pizza!
Vi var ett helt långbord som gick iväg och när jag väl satt där kändes det i hjärtat hur mycket jag saknar alla. 
Jaja, life goes on och jag får vara med och äta pizza i alla fall :)

Nähä, nu är hon snart 22.00 nu kan jag med gå och sussa så sov gott mina vänner! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar