Den som är den

Den som är den

onsdag 28 november 2012

Pyssel - Stjärnljushållare

  

 
 
Hej och hå, här sitter jag och pysslar ch smäller i mig stor bulle. Jag försöker tvinga fram julstämningen genom att lyssna på Michael Bublé Christmas album och mörbulta varje sång genom att sjunga med och julpyssla stjärnor och annat krims krams tills advent nu på söndag.  
 
Jag är verkligen ur fas det här året. Jag vet inte om det kan ha och göra med de sydliga graderna här nere eftersom de knappt blir vinter här.. inte så som jag är van vid vintern iallafall.
 
Nu pysslar jag på ett par ljushållare av lera som självtorkar. Leran är "vit" men inte så där vit som jag vill att de ska vara så när de har torkat färdigt ska jag ta mig en funderare på färg och spraya dem.
 
Nej nu måste jag återgå till leran innan den torkar.
 
 
Kramen


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar