Den som är den

Den som är den

torsdag 29 november 2012

Morgonstund är torr i mun

 
 
Godmorgon :)
 
Idag vaknade jag med gommen i halsen. Jag var så torr och allt hade verkligen kramat ihop sig där inne.
 
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att hoppa på cykeln till jobbet, äter några julvörtsmackor med ost och dricker en kopp choklad kaffe.. mmm
 

Det gick förövrigt jätte bra igår på socialkontoret. Mamman var jätte trevlig och hon tyckte att vi, Jag och Henrik kändes som några hon ville släppa iväg hennes barn till också sa hon. Så, inte nu till helgen utan nästa helg så ska vi åka hem till henne för att träffa barnen och smygstarta lite tills vi drar igång efter jullovet.
 
I januari är alltså jag och Henrik stödfamilj...
Det är ju underbart :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar