Den som är den

Den som är den

onsdag 24 oktober 2012

Hur det kunde ha varit idag

IVFSverige.441*245
Det var ett tag sedan jag tänkte på vår graviditet som tog slut den 30 juli i år. Jag har inte räknat efter eller funderat på vart jag skulle vara i graviditeten då det känns onödigt. Men ändå, idag på bussen på vägen hem så vandrade tankarna och det slog mig att om allt hade fått gå bra så hade vi varit i vecka 25 idag. Jag kan inte hjälpa att tänka på hur det skulle kännas, hur stor jag skulle vara, hur vi skulle må .. ja sådana saker.
 
Så får man inte tänka, nej man får verkligen inte göra det. Jag försöker att titta framåt med framåt betyder.. ja det vet ni redan för det har jag ältat gott och väl. IVF, looking forward to it...
 
Oj vad vi längtar... vi längtar till dig som ännu inte finns.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar