Den som är den

Den som är den

måndag 1 oktober 2012

Den hade dejt igår


Det blev en sen historia igår, jag hade en dejt med Ryan Gosling och Henrik var med som ett femtehjul.
Nu så här i efterhand vet jag inte hur smart det var men nu blev det så i alla fall. Han satt där i soffan med sina ben i kors och skådade sin flickvän göra ett par rätt obscena saker.  Jag kan inte rå för det, det är som att jag blir alldeles besatt, exorcisten besatt. Jag slickar mig om läpparna helt frenetiskt och börjar sedan luftjucka mot tv:n. fortfarande sittandes i soffan… bredvid min pojkvän.
Men så när filmen är slut kan jag inte riktigt stå för mitt beteende och tycker väl att det hela blev lite pinsamt och kanske gick lite väl överstyr.  Men jag vet ju att om han skulle dyka upp på tv rutan igen så skulle ju some nasty shit go down igen. Så är det ju bara.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar