Den som är den

Den som är den

söndag 5 augusti 2012

Bohåkan 99 kr st




 Klockan tio stod vi och hänge på låset på¨IKEA, nu skulle jag ha utemöbler om det så skulle kosta ett par tår eller fingrar!! 

De säger ju att det aldrig riktigt blir som man tänkt sig och det ligger nog lite sanning i det, det kan till och med bli lite bättre.

Inte något utav det jag hade tänkt köpa fick jag med mig hem för när jag väl kom dit fanns det föör mycket annat snyggt och REA! Helt sinnessjuka reor. 

Låt mig presentera Bohåkan från IKEA, en ståtlig och djup fotölj med blåa dynor, 99 kr. 
Har kostat 799 tyckte jag det stod. 

Allt är nytt förutom brickbordet och mattan och allt var på rea. 
Jag tror vi fick allt detta för under 600 lappen :D

Nog sagt, jag är skiiiiiiiiiiit nöjd! Kunde inte bli bättre på våran lilla plätt.

NU ska vi åka på tipppen med allt det som blir över när man storhandlat på Ikea, plast och kartong! 



1 kommentar :

  1. Men så fint det bleeev :D

    Domdär finns iinte på vårat ikea, dom var jäättefina OCH jäättebilliga juh ;P hehe.

    SvaraRadera