Den som är den

Den som är den

onsdag 16 juli 2014

Sofie sportar Morgonrocken



Som ett smäck :)

Den perfekta längden på både rocken och ärmarna. Det var något jag visste direkt, att det inte skulle vara nå långa ärmar som du vid frukost är tvungen att rulla upp till armhålorna för att inte de inte ska doppas i allt du gör. Sen är det där en väldigt smickrande längd på själva rocken med.

Varken jag eller sofie är speciellt långa så de flesta morgonrockar jag testat som då inte hör till Negligé eller sidenrock familjen är alltid en aning för långa och osexiga anser jag. 




Sen är Sofie personligen mer förtjust i den här modellen i och med spetsen, och jag håller med, den tillför något till det hela. 
Något skört och vackert.


Bilder lånade av min finaste Sofie


Den rosa färgen kommer inte att ingå i sortimentet till att börja med utan jag vill hålla det till en ganska sval och frisk färgskala. Så färgerna ni ser ovan är de jag använt mig av. 

Vitt, blått och grått. 

Det kan inte gå fel då :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar