Den som är den

Den som är den

måndag 7 juli 2014

En kväll av många kvällar



Här har jag suttit ikväll. I ljummen men frisk luft och kollat på mina favoritserier. 


Hittade nått recept i en tidning på en nyttig juice som jag var tvungen att prova. Nyttig som tusan ska den vara och det fatta man ju. JU äckligare desto nyttigare. Jag tog de här kortet för ca 3 timmar sedan och jag har fortfarande bara kommit halvvägs ;)


Morötter, apelsin, nyponpulver, gurkmeja, ingefära och en skvätt vatten. That is aaaall it needs to taste like feet.


Men skönt, mysigt och nyttigt alltså. Bara jag och mina serier medan Henrik var på gymmet för lite egentid. 

Det enkla i livet... det är det enkla som får min mage ibland att göra kullerbyttor. Som rutiner. Att göra samma saker i vardagen varje dag. 
Det ger en känsla av trygghet och kärlek. 
Eller ett litet, pytte avbrott i vardagen på tumanhand med en älskling eller sig själv som ger den där exta energikicken.


Det är en skön tid att leva i nu tycker jag... på grund utav det enkla alltså




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar