Den som är den

Den som är den

söndag 1 juni 2014

Städa snyggt



Om man nu ändå måste städa ska man väl ändå städa snyggt ;) 


Denna hittade på Lagerhaus häromdagen och jag tror inte att jag betalade mer än 45 kr ge och ta några kronor. Skit snygg och doftar jätte gott dessutom.


Nu springer jag omkring och dammtorkar allt jag kommer åt bara för att.



Idag tog vi med oss barnen och gick till den nybyggda lekplatsen bara någon stenkast från oss. Den fick höga betyg av barnen, även utav mig och Henrik som hittade ett T-fat till gunga och låg där i solen och vaggade fram och tillbaka. Behaaagligt! :) 

Nästa gång tar vi med oss lite matsäck så att vi kan vara kvar ett par timmar.


När vi väl kom hem så tog barnen fram pyssel och och jag satte igång med pannkakorna och kakan som vi tänkt fika på senare när barnens mamma kommer och hämtar dem. 

Det blev en vitchoklad kladdkaka (egenkomponerat recept).
Kan lägga ut det senare idag, vi måste äta av den första bara så att jag vet att den är ätbar ;)


Hoppas att ni har en fin söndag!?

Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar