Den som är den

Den som är den

söndag 29 juni 2014

Ett redigt fynd - "Howard" fåtölj



Hej och hopp :) 


Jo idag efter att barnen åkte hem tyckte jag och Henrik att det var dags för lite utflykts tid. Vi bestämde oss för att åka till Jysk först och främst för att kika efter en matta, sen skulle vi vidare mot Rusta somm ligger precis mittemot för att sen åka och plocka jordgubbar. 


Vi åker till Jysk och hinner inte mer än ta ett steg in i butiken då jag möts av en skylt och en stor kartong som visar upp en Howardliknande fåtölj. På skylten står det att fåtöljen hade kostat 2300 kr men nu kostar 500 kr.

Jag blev ögonblickligen alldeles nipprig och förvirrad. Det här kan ju inte stämma tänkte jag. 
Henrik de här kan väl inte stämma och vart är dom som jobbar här?!

Ursäkta mig, men kostar fåtöljen verkligen 500 kr???
Ja, dessa ska utgå ur vårat sortiment så vi har den och en till på lagret kvar, sa hon i kassan. 

Jag blev paranoid. Tänk om någon skulle hinna före oss. Jag gick och vaktade kartongen som stod mitt framför ingången medan Henrik betalade.

"Fortsätt gå, här finns inget att se!!" 



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar