Den som är den

Den som är den

tisdag 27 maj 2014

Hemmagjorda hamburgare & curly fries




Häromdagen premiär åt vi vid det nya bordet och det serverades hemmagjorda hamburgare med curly fries, bearnaise och sallad.


Vi kör alltid med Max hamburgebröd,som bland andra säljs på Ica, för att det ta mig fan är de godaste bröden som finns! Om ni inte har provat de innan, Gör det!


Kolla in de toksnygga servetterna från Ikea, orange leopardprint. Så snyggt!


Obligatorisk grill öl för herr Johansson


Ja jäklar vilket lyx det är hörni att kunna sitta ute och äta på det här sättet. Det enda jag saknar nu och alltid så här års är mina vänner. Det blir desto mer tydligt hur långt avståndet är mellan oss. Det är ju nu vi ska bjuda hem varandra på kaffe eller grillningar på varandras altaner för att snacka en massa skit medan grabbarna leker med varandra vid någon grill eller en tv-apparat ;)

Ahhh, sommaren. 


Idag kom dock hösten på besök igen een sväng på förmiddagen. Jag var på väg in för ett möte i Norrköping och satt på pendeln när de ropar ut att det har brunnit i en kabel i Mjölby, så inga tåg kommer varken in eller ut. Så ersättningsbuss hämtade oss 25 minuter senare efter att stått ute i 8 grader och med sommarklädsel höll pukerna fasen på att ramla av. Men det slutade inte där, bussen tog oss bara till en ny buss som tog oss till ett tåg och däremellan fick vi stå ute så länge att jag faktiskt skakade. Skakade.. i slutet av Maj!

Galet. 

Mötet blev såklart inställt då jag inte hade en aning om när eller om jag skulle komma fram, någonsin. 


Nu ska jag snart glida ner i ett bad känner jag, det behövs efter den här dagen. Jag har införskaffat nya produkter för håret. Nu ska jag äntligen försöka få fason på det här svinto/tagel/hästhåret.
Det ser lovande ut hittills.
Man ser att det är bra saker för produkterna kommer i boxar och boxarna är inplastade. Man bara VET att det är good shit då liksom! 






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar