Den som är den

Den som är den

måndag 26 maj 2014

Furuvik & Bok på köpet



Soliga måndag! Hello :)

Här intas första koppen kaffe i väntan på att solen ska hitta till "rätt" sida av huset så att jag kan gå ut och sätta mig. 

Igår införskaffades de nya utemöblerna, förhoppningsvis de sista nu. 
Då vi alltid varit ute i sista minuten och snålat på vad vi egentligen vill ha så blir det tyvärr så att de sakerna inte blir särskilt långvariga heller. 


Men nu, aaah... Furuvikmöblerna. 
De där som påminner om Grythyttans möblemang som jag har såklart sneglat på med, meeeeen 18- eller fler tusenlappar skulle lämna ett stort avtryck i plånkan kan jag lova. 


Jajjemensan, man får banne mig en bok på köpet när man inhandlar denna serie. Jag stor och väntade på att Dogge skulle hoppa fram någonstans, alldeles uppblingad och med plyschoverall för att ge oss en bok. 
Men han kom aldrig 



Jätte, jätte fin bok! Tokfina och tokinspirerande bilder.



Rent stilmässigt passade det som grisen i stian och jag KUNDE inte vara mer nöjd med vår lilla uteplats. 

Henrik är som vanligt jätte nöjd han med efter att jag varit där och roddat och fixat. Kanske är det därför också han aldrig känner ett behov av att vara med och bestämma över inredningen. 

Eller så har han lärt sig att det inte spelar någon roll ändå ;) 



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar