Den som är den

Den som är den

onsdag 16 april 2014

Tips till påskbordet


Easter table setting

Hur söt?!


Gräs.. kaniner gillar ju gräs. Men.. och nu är jag inte säker på det här, kaniner lägger inte ägg ;)


Bild: chatelaine

Muffinsformarna från Nicholas Vahé tänker jag på när jag ser den här bilden. Eller ett par pappmuggar i fint mönster och lite blomster. Det ser ut som liljekonvalj, eller? 
Hursom så ser det härligt elegant och luftigt ut :) 

Mi lajki!

Vi ska upp till svärpäronen så nå dukat påskbord hemma hos oss blir det inte i år. Har förövrigt haft en miljon saker att tänka på i några veckor att jag knappt hunnit reflektera över att det är påsk om bara någon dag. 
Får ta igen det nästa år då det förhoppningsvis har lossat, detta som jag planerar över. 


Nu måste jag fortsätta igen, loooots to doo :)







Inga kommentarer :

Skicka en kommentar