Den som är den

Den som är den

måndag 7 april 2014

Mattor





Mattor; 2x3 m

Ja, jag är i matt-tankar och tycker faktiskt att det är både svårt och snårigt att hitta någon som är av rätt storlek, snygg, spännande och tidlös. 

Mitt favorit ord; tidlöst ;) 

Den rosa är inte tidlös, den är väldigt mycket just nu, men snygg och spännande.
De andra två, med grå bakgrund och ljus petroleum blå eller ljus aprikos känns som att de skulle kunna vara både spännande och tidlösa.

Ja, det tåls ju att tänka på. Det tåls att tänka på... 

Ikväll somnade jag och Henrik i soffan. Har nog aldrig hänt förr. Vi åt en våffelmiddag då jag hade smet kvar från i söndags då jag och Thilion gräddade, egengjord sylt på banan, blåbär, hallon och jordgubbe och hamnade i någon matkoma som däckade oss båda. Vaknade upp med dregel i mungipan och utvilad. Klockan 20.00. 
Jo men det är ju det man vill, att vara utvilad två timmar innan man ska sova för natten. 
Så nu sitter jag här med mina matt-tankar istället.

Hoppas att ni kan sova i alla fall :)

Natti natt kram



2 kommentarer :

  1. Hejhej
    Mycket fina mattor! Var kommer de översta ifrån? Jag har, precis som du, svårt att hitta och bestämma mig för vad jag ska ha för mattor. Just nu är det matta till matsalen och soffan som är lite klurigt att få till. Mattor ska ju vara som du säger tidlösa och jag tycker de ska kunna fungera länge och till många olika färger och mönster. Klurigt detta med mattor :) tack för en toppenblogg!!!
    Mvh Sandra fr Lidköping

    SvaraRadera
  2. Hejhej
    Är så nyfiken på vart du hittat mattorna? :) mvh Sandra

    SvaraRadera