Den som är den

Den som är den

lördag 19 april 2014

Bildregn från gårdagens 1 års kalas



Igår fyllde min brorson 1 år och vi var bjudna på kalas :) 
Så igår hoppade vi in i vita pärlan och styrde den mot Västerås och med oss hade vi paket. 


Vi möttes av en något skeptisk Jack som frenetiskt tuggade på ett melonskal när jag kom för att hälsa på honom.


En hund med underbett och snea ögon kom också för att hälsa medan jag satt och åt tårta. 
Behövs verkligen text här?


I paketet gömde det sig en skottkärra med tillhörande verktyg som man kan komma att behöva när man ska vara ute och fejja ;) 
Men det absolut roligaste var väskan han fick av oss, den är ju för fan större än honom! hahahaa


 Det var en väska som var ute och gick. Man kunde inte packa i den för då ramlade han bakåt. 

Hysteriskt roligt :)


Henrik fascinerades utav ballongerna. Rainman


Jag med melonbarnet som håller ett stenhårt öga på sin mamma som står lite längre bort. 
"Duuu håller väl koll va, jag känner mig inte helt bekväm i det här mamma!"




Mickis hade bakat... en del! Jisses amalia. Jag bakar inte ens så här mycket på ett år. Det är ju lite så att man känner att man borde skärpa sig och steppa upp sitt game en bit.


Plink, plink


Henrik med bror


Finaste, finaste 1 åring!


Och så här trött är man efter en dag med kalas, presenter, lek och en stödvila i fasters famn, alltså min :)
Goaste fiiisen. 

En kanondag helt enkelt som slutade i sängen vid 22.00. Jag var helt slut!

Henrik var uppe en stund till han men jag, ja jag sov som om det inte vore någon ensak!
Som en gris på rygg med spridda lemmar och öppen mun. Så sov jag och skööönt var det.

Nu ska jag göra person av mig. Jag borde duscha av mig hundresterna från igår då ögat svullnat igen och jag borde definitivt ta och se över armhålorna känner jag. 


Mer om nått annat sen. 

Stor påsk kram



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar