Den som är den

Den som är den

tisdag 4 mars 2014

Skinnycouch


SÖDERHAMN 3-sits soffa IKEA Soffseriens olika delar kan kopplas ihop till olika kombinationer eller användas var för sig.

Jag måste (läs vill) köpa ny soffa. Våran är stor och har en divan som slukar rätt mycket utav rummet i dagsläget.
Haaaade jag dem pengarna jag önskar att jag har så hade jag slagit till på en Ghost soffa från Gervasoni.
Jag vill ha en smal soffa.

Men tills jag har råd med en och med det menar jag förmodligen aldrig så lär jag ha någon som fungerar tills dess.
Söderhamn heter en goding som jag spanat in varje gång jag besökt det stora varuhuset och som jag tror skulle passa så sjukt bra in här hemma med oss. och det av den enda anledning till att den är döpt efter den stad jag föddes i ;) 

Jag har fått grönt ljus från min finansminister att sälja och köpa ny soffa så.... ja... snart kanske vi har en skinnycouch. aaaaaaahhhhhh *seger varv*. 

Om det finns någon i Östergötland eller i området som är sugen på en 

KIVIK 2-sits soffa och schäslong IKEA KIVIK är en rymlig soffserie där du sitter mjukt, djupt och med bekvämt stöd för ryggen.

Kivik 2 sits med schäslong så kan ni skriva här eller på min mail; emma_sundgren@live.se.

Nu ska jag titta till maten som står i ugnen. Det serveras lax i folie med vitlökssmör, hemmagjord potatisgratäng och den obligatoriska beasåsen.

Kramis

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar