Den som är den

Den som är den

tisdag 4 mars 2014

Nu ska det ske!


Idag ringde Henrik och sa att vi borde köpa färg idag så vi kan hjälpas åt att måla om vardagsrummet ikväll (eller hur lång tid det nu kan ta). 

JAAAAAA!!! 

Så jag sprang ut i bilen så fort mina korta barn mig och spann iväg till färgbutiken för att köpa på mig några liter färg. 
Det är fanimig på tiden att den här gamla dasstapeten får sig en omgång! 

Aj äm värry häppy just nu :) 


Det känns som att det inte förrän NU som man verkligen kan se vad som får stanna, vad som går bort och vad som ska inhandlas. Hittills så har jag övermöblerat vardagsrummet och velat ha saker överallt i hopp om att jag inte märker vad som pågår bakom kulisserna.

Allt gör sig bättre i ett ljust och fräscht rum, det bara är så, det går inte att förklara... som naturlagen ungefär. 


Vet ni vad jag ser nu... jag har dammsugit bort en tangent!!! Jag dammsög av golvet i vardagsrummet tidigare idag och datorn stod på golvet så jag passade på att dammsuga av den med.
Men nu fattas det en tangent damn it!

Jahaa nähää jag lär väl bryta mig in i en dammsugarepåse jag då. 

Ciao!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar