Den som är den

Den som är den

torsdag 20 mars 2014

Hemnet-porr på Östermalm

Bild 1: 2,5 rum bostadsrätt på Danderydsgatan 23, D-1162, Stockholms kommun Östermalm - Lärkstaden

Som jag förstått det är det här en visningslägenhet och du kan alltså beställa din alldeles egna nyproducerade läckerhet. Minus den allra hetaste interiören såklart. Jag ser så mycket design, både nya och gamla klassiker att jag sitter här och grymtar och flämtar. 
Inredningsporr är vad det är och det känns nästan skamligt att bläddra ner ;)

04

08

010

012

Asplund Tati soffbord

015

Tati i köket, och ge mig styrka, dessa stolar förföljer mig. De gånger jag ser dem har de nästan alla gånger stylats på samma sätt, runt ett runt bord med marmorskiva. Som om att universum försöker säga något.

Om du vill ha en egen och vill bo i Stockholm och har runt 14'000000 liggandes är den din! ;)




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar