Den som är den

Den som är den

måndag 24 februari 2014

Snygga kryddor & sött salt

Det är väl ingen som inte uppmärksammat att till och med kryddorna nu ska vara noga utvalda och då för att förpackningen är snygg. Innehållet spelar väl roll det med antar jag.. fast inte lika mycket ;) 


Denna snubblade jag över för ett par dagar sedan när jag i nyfiket tillstånd åkte till ÖoB för att se deras nya affär efter renoveringen. 19 kr tror jag banne mig att jag betalade för den. Nu är det ju ingen Nocholas Vahé men snygg ändå enligt mig.




Sötare salt får man ju leta efter. 


Mina favorit koppar! dem är små att man bara retar upp gommen om man skulle använda dem. Men de är så fina att ha bara ståendes där. Kanske kan de komma till användning om någon här skulle dricka espresso i framtiden. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar