Den som är den

Den som är den

tisdag 25 februari 2014

Ormbunke - en stol fattigare


Heter det så? Är det en sån? Jag har verkligen ingen aning :)


Här är den iaf, stor och grann och jag älskar den.
Den inhandlades för ett tag sedan och den har ännu inte dött. Det är rekord i det här hushållet! 
Krukan den står i köptes också för ett tag sedan och jag tror minsann att de fortfarande säljer dom på Ica Maxi för 49 kr om jag inte minns galet.


Box från Lagerhaus & brevpress från House Doctor, ljuslyktan som skymtar i mitten Tine K.

Idag fick min sjuka sambo slita sig ifrån sängen för att åka till Mjölby med mig där bilen varit inne på service, 2600 kr fattigare. Ja men man tackar!

Det är suuura pengar det där. Det kostade för fan en hel Thonet no 30 i pincip ;)
Men nu är det gjort, ingen idé att sitta här och grina över sur mjölk liksom.
Det är bara att köpa ny mjölk... vad det nu ska betyda vet jag inte men ni vet vad jag menar.

Kycklingen ligger på upptining och inom kort hoppas jag kunna steka på de små rackarna så att vi kan äta Caesar sallad på eftermiddagen. Han har ingen matlust och jag har ingen lust att laga gourmetmat så vi kompromissade.

Stor kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar