Den som är den

Den som är den

tisdag 25 februari 2014

När man har en "liten" att ta hand om



Jo ni förstår att han är sjuk... dödligt sjuk. Så där sjuk att man inte vet om han kommer överleva natten. Eller det är vad han tror iaf. 



Han är ynklig och svag. Hostig och varm och till mestadels sängliggande. Då får flickvännen ge honom lite mellanmål i sängen med rostat, te och fruktsmoothie så han inte kolar menar jag ;)


Ja men ni ser ju. Eländigt är vad det är! 

Haha

Snart tänker jag gå ut och gå. Jag har passat på att vädra ut lägenheten lite medan han vilar så inte sjukbacillerna stannar kvar inomhus. Jag tänkte ta en sväng förbi Preem och hämta ut ett paket :) 
Sen behövs här städas jävlar i mig. Det är om att det helt plötsligt blev smutsigare inomhus när solen kom fram. Förstår ingenting :P


Hoppas att ni har en lika solig tisdag som jag har! 

Kram



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar