Den som är den

Den som är den

lördag 22 februari 2014

För er som inte räknat ut det ännu

Så har jag inte en hårfärg som är "jag". det går liksom inte att beskriva mig som hon den som är ... Jag kan själv inte heller relatera till någon kategori av hårbrutta. Brunett, rödhårig eller blondin. Jag känner att jag byter hårfärg ungefär lika ofta som en humörring byter färg.

Men så har det alltid varit och jag antar att den är en del av den jag är. Ombytlig och ambivalent vad gäller håret... och inredning ;) 

Nu sitter jag här och drömmer om en längre page till våren, en ljus page. Jo ni, det här med det mörka håret... jag vet att mina vänner tycker att jag passar i det men det ger mig ingen umpf ni vet. Det där lilla extra. Jag behöver det.. här hemma och på huvudet. 

Så en sexig, längre page á la 90-tal i ljusare kulör det är vad jag vill sporta i sommar.




Bilder; Google (hon är sååå het, Ashley Olsen!)



Så ja, bli inte förvånad säger jag bara ;)

Nej nu måste jag lägga på ett kol. Jag åker till Linköping under dagen medan Henrik åker till Nässjö med polarna och kollar på "det största som har hänt Nässjö på 10 år". Någonting om bandy ;) 

Hejpa!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar