Den som är den

Den som är den

söndag 23 februari 2014

Det bästa med helgen




Är att få vakna i ett ljust sovrum, kliva upp för att öppna fönstret, lägga sig i en sovvarm säng igen och bara lyssna på fåglarna medan frisk, sval luft letar sig in i rummet och till ditt ansikte som du gömmer lite under täcket. Sen när man känner sig pigg nog att kliva upp och sovluften skingrat sig drar man på sig sin nytvättade morgonrock, tassar ner och drar igång kaffebryggaren som inom kort sprider en ljuvlig nybryggt kaffe doft.

Det är mornar med guld i munnen det.

1 kommentar :

  1. Jamen så känner jag med, iaf om det ska vara i köket, så man kan visa upp lite gobitar lixom ;D

    De är kuddfodral och en glasburk från H&M bara :D
    Men nu börjar jag samla på mig ganska mycket piff som jag inte vill ställa fram
    så risken finns ju, att om vi inte gör om det som ska göras om typ Nyyss så kommer jag ju hinna tröttna på piffet :P hahahaha.

    SvaraRadera