Den som är den

Den som är den

torsdag 16 januari 2014

Trafiksäkerhet?


Jag har fått ett mail från en kollega jag hade på Trafikverket och jag sitter här nu och har precis kollat på den och känner mig chockad! Det går inte att inte skrika till eller hoppa till eller hålla i någon eller något medan man tittar på klippet.

Det var ju inte så längesen som jag kom ur min bilrädsla och började köra bil själv, nu vette fan alltså. 

När folk har frågat mig varför jag är rädd för att köra bil så har jag alltid svarat med att jag kan göra alla rätt i boken, jag kan hålla alla hastigheter, blinka, väja och släppa fram. Men så länge det finns idioter bakom ratten som gör ALLA fel i boken så spelar det ingen roll egentligen vad jag gör. Det alltså de andra förarna jag inte litar på.

Lite mer trafikvett åt folket!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar