Den som är den

Den som är den

onsdag 8 januari 2014

Nytt hos Lännamöbler




Jag älskar att ge mig en liten stund till att gå igenom mina favorit webbutiker för att kolla in nyheterna. 
Att kolla in det vanliga sortimentet är inte lika tillfredsställande längre då det är samma saker man ser i var och varannan blogg nu och redan tittat sig mätt på. Det blir ju lätt samsamma tyvärr, som Starwoman, Snorochglamour HoP eller Mitt vita hus. De har Jätte fina hem. Jätte, jätte fina hem men som också liknar varandras och tappar det där originella som man ändå vill ha. Så det är svårt det där. Det är svårt att vilja ha ett hem som bara ser ut som vårat och ingen annans när man samtidigt fluktar efter och dregglar över sådant som är i ropet just nu. För det finns helt galet mycket fina saker alltså. Jag är prylberoende. Inredningsberoende antagligen. 
Jag är en fattig inredningsberoende som bara kan ge sig själv fix genom bloggar, tidningar och fönstershopping. 

Jag älskar att ha I-landsproblem.
Det är lyx det ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar