Den som är den

Den som är den

söndag 5 januari 2014

Moodboard - Sovrum





Oooooch så det sista moodboardet. För nu. 
Jag har ännu inte tagit mig an hallen som ur ett Feng Shui perspektiv är det viktigaste rummet i hemmet. det är det rummet som sätter tonen för hur du eller dina gäster bemöts och får för känsla. Det är det första ni möts av när ni kommer hem och det sista ni ser när ni lämnar hemmet. 

Meeeen, mer om hallen i ett senare inlägg.

Nu var det sovrum det handlar om. Jag anser själv att känlsan är densamma som hos de andra två kollagen och det är väl det som är iden också. Att inreda med en röd tråd. Att inreda så att saker lätt kan byta plats och rum i hela hemmet. På så sätt behöver man nödvändigtvis kanske inte köpa helt nya saker för att få känslan av "nytt" utan  det det räcker med att bara flytta och byta plats på saker du redan har.

Henrik har ju som vanligt men inom rimliga gränser gett mig fria tyglar här hemma och blir för det mesta alltid nöjd med vad jag än gör.
Han är inte svårflirtat så han inte, tack och lov!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar